Monday, September 17, 2007

PUASE....PUASE....

Posted by Sue at 10:34 AM
Hai! alhamdulillah masuk ke hari ini dah 5 hari kita puase...sempena bulan puase ni...ramai yang gila bayang ngan juadah di bazar ramadhan...termasuk la aku..huhuhu...gile beb kalo dah ngadap tu sme...tu nak ni nak...last last tak termakan....tapi sampai ke ari ni aku belum berkesempatan nak ke bazar ramadhan lagi...almaklumlah sibuk memasak...lagi puas hati masak sendiri....



So, nilah juadah berbuka puasa semalam....kuih karipap dan murtabak tu my MIL yang beli...tu pon tak terabis sme...selebih nye masuk lam mulut tong sam....huhuhu...bazir..

Erm...ape juadah untuk berbuka puase ari ni plak ek??? dok pikir lagi nih

6 comments on "PUASE....PUASE...."

echah_syed on 11:45 AM said...

sedapnyer murtabak tu..fav combi laa.bln pose ni sume sedap..tp bila mkn mcm2 sakit perut la plk..huhuhu

Umi Mia on 4:32 PM said...

wah wah...meriahnyer berbuka...murtabak tu fav mia lah tu...kalau beli..sekeping tu sah dia sorang habiskan...bukan senang nak tengok dia habiskan makanan...dengan murtabak memang bereh...

busybusybee on 8:15 PM said...

uwwaaaaaaaaaaaaaa nak buka poser kat rumahhhhhhhhhhhhh tsk tsk... nuzul quran jadi ek dtg sini?

Jie on 9:59 PM said...

ooooooo..sik bek dtg blog ni memalam...tak der la terliur tgok tu :P

MyHeart on 2:22 PM said...

echah & umi mia : my fav too...

bee : khokhokho...sian dak tu dok jauh.....masak ke beli?? hehehee

kak jie : nasib kak jie baik la...kalo tak....batal pose tau

Zana Sadri on 12:13 PM said...

sonok tgk org buka mkn nasik. (bila la aku nak mkn nasik utk buka ek):D

 

.:: MyHeart ::. Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez